RSS
 

Turnus we Wrocławiu

28 paź

Dwa dni temu wróciliśmy z Wrocławia. Emilka uczestniczyła w turnusie, który odbył się w Ośrodku ASTO. Pięć dni intensywnych terapii plus coś co Emi lubi najbardziej- arteterapia z Koryną Opalą-Wnuk, która ma w sobie taki ładunek pozytywnej energii, że można by obdzielić nim połowę ludzkości! Niesamowita! Polecam jej książkę „Sztuka, która pomaga dzieciom”, można w niej znaleźć wiele inspiracji do pracy z własnym dzieckiem w domu.

Ta pani w kręconych jasnych włosach to Benia, właścicielka wrocławskiego ośrodka, niezwykle ciepła osoba do tego bardzo dobra terapeutka. Jesteśmy jej bardzo wdzięczni za fajną atmosferę i miłe przyjęcie bo Emilka i Ida czuły się w ośrodku jak w domu, my rodzice również:) A ta pani w czerwieni to wspomniana wyżej Koryna:)

Z panią Anią, terapia taktylna.

Z tatą i kwiatkiem;)

Emi z mamą łapie oddech przed następnymi ćwiczeniami a Ida tuli swoją przyjaciółkę 2,5letnią Zuzię, uczestniczkę turnusu:) Wzrok Emci mówiący: ej, to moja siostra! Robi wrażenie:>

Pożegnalny koncert, dziewczyny grają na przeszkadzajkach, Em ma marchewkę, Ida pomarańczę.

 

Gęba się cieszy, że po tym świecie chodzą tacy ludzie, którym chcę się pomagać i nie robią tego tylko dla kasy a po prostu, z potrzeby serca. Są dociekliwi, ambitni, ciągle chcą wiedzieć i umieć więcej i więcej. Dzięki takim ludziom nasze Dzieci z wyzwaniami czują się lepiej, idą naprzód, może pomału i mozolnie ale ciągle do przodu!

Wielkie, wielkie dzięki Dobrzy Ludzie!:) Ściskamy Was po stokroć i pozdrawiamy z dalekiego;) Rzeszowa!

 
Komentarze (2)

Napisane przez w kategorii Bez kategorii

 

Dodaj komentarz

 

 
  1. ~Paulina

    29 października 2012 o 08:16

    Mina Emi bezcenna naprawdę. Powtarzam sie po raz kolejny ale Emi jest naprawdę taka dzielna niejeden dorosły nie ma w sobie tyle siły !

     
  2. ~Anna

    7 listopada 2012 o 23:29

    Karola zostawiłam na swoim blogu nominację do nagrody dla Ciebie. Jak znajdziesz chwilkę to zapraszam, ale nic na siłę..:)

     
 

  • RSS